Rezervace ubytování pro aktuálně bydlící zaměstnance
Akademický rok 2025/2026
Zaměstnanci si rezervují lůžka (z tohoto hlediska je rezervace forma žádosti) a klasickou žádost si nepodávají - systém jim to ani neumožní.
Aplikace pro rezervaci pokojů a podpis smlouvy o ubytování bude přístupná v následujících termínech:
Výběr pokoje a podpis smlouvy | 9.4.2025 16:00 - 17.4.2025 18:00 |
Pro přihlášení do celoškolského informačního systému VUT v Brně použijte webovou stránku
Pro vstup do aplikace použijte VUT login a heslo.

Po přihlášení zvolte odkaz „Ubytování a stravování“. V případě, že máte jakékoliv problémy s použitím VUT loginu a hesla, nebo jste dokonce jeden z těchto identifikátorů zapomněli, obraťte se, prosím, na systémového integrátora na Vaší fakultě.
Pokud je vše v pořádku, objeví se stránka „Základní údaje“ s Vašimi osobními údaji. Zkontrolujte si osobní údaje, především Vaši adresu. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí proveďte změnu na personálním oddělení Vaší fakulty. Informace, které prosíme vyplnit, jsou Vaše mobilní telefonní číslo a korespondenční e-mailová adresa. V položce „Účet“ zkontrolujte číslo účtu a kód banky. Pokud není účet uveden - zadejte číslo účtu, jehož majitelem jste (pro účely inkasa za poskytnuté služby KaM) a potvrďte tlačítkem "Aktualizovat". Jakmile budete mít k příslušnému účtu zajištěno svolení k inkasu ve prospěch účtu Kolejí a menz, potvrďte tuto skutečnost zatržením checkboxu „Platba inkasem". Potvrďte tlačítkem "Aktualizovat". Pro editaci výše uvedených údajů klikněte na tlačítko „Upravit“. Pokud budete chtít změnit stávající číslo účtu, obraťte se na Oddělení ubytování KaM.

Po zapsání požadovaných údajů, klikněte na tlačítko „Aktualizovat“.

Poté zvolte nabídku „Rezervace“ v menu „Ubytování“ a v ní klikněte na tlačítko „Nová rezervace“.

Systém vám zobrazí rezervaci ubytování na období od 31.8.2025 na váš stávající pokoj. Konec ubytování volte v rozsahu od 30.9.2025 do 31.8.2026. V případě, že si v ak. roce 2024/25 platíte i druhé lůžko, bude automaticky zablokováno i pro následující ak. rok 2025/26. V případě zájmu o jakékoliv jiné parametry ubytování kontaktujte oddělení ubytování.
Kontakty viz. http://www.kam.vutbr.cz/?p=admu.
Potvrďte kliknutím na tlačítko „Vybrat“

Následně se vám objeví rekapitulace rezervace ubytování, kterou je třeba potvrdit kliknutím na tlačítko „Potvrdit“.

Po rezervaci pokoje můžete přikročit k podpisu smlouvy. Po kliknutí na ikonu

u příslušné rezervace v nabídce „Přehled ubytování“ v menu „Ubytování“

systém zobrazí stav rezervace.

Po kliknutí na stav "Nepodepsaná" se zobrazí rekapitulace smlouvy a systém umožní smlouvu podepsat.
Před podpisem smlouvy jste povinni seznámit se se zněním smlouvy i všech příloh, které ke smlouvě náleží. Toto je potřeba potvrdit zatržením checkboxu.
Na závěr je třeba potvrdit podpis smlouvy kliknutím na tlačítku „Podepsat smlouvu“.

Dokud není smlouva korektně podepsána, upozorňuje systém na tuto skutečnost červeným varovným hlášením: Nepodepsané v řádku „Stav smlouvy“.

Svolení k inkasu
Svolení k inkasu za služby poskytnuté v ak. roce 2025/2026 si zajistíte z účtu, který jste uvedl(a) v „Základních údajích“, a to ve prospěch účtu Kolejí a menz: č. účtu: 110723998/0300. Při vyřizování svolení k inkasu v bance nestanovujte žádný variabilní symbol. Pokud banka VS na svolení k inkasu vyžaduje, zadejte VS ze stránky IS ISKaM „Základní údaje“. Termín inkasa za ubytování je dle smlouvy stanoven na 5. den kalendářního měsíce za daný kalendářní měsíc, termín inkasa služeb s ubytováním spojených je stanoven na 5. den následujícího měsíce.
Výše inkasa: výše inkasa odpovídá součtu všech plateb za ubytování, KolejNet a další služby (kopírování, prádelna atd.), včetně DPH. Výše inkasa se mění podle počtu dnů v měsíci (vychází z denní sazby) a případných dalších odebraných služeb.
Doporučujeme tedy nastavit ve svolení k inkasu bezlimitní plnění. Pokud s touto možností nesouhlasíte, je stanoven minimální limit 6 500 Kč / měsíc.
Další možnosti úhrady služeb
- Převodem z bankovního účtu na účet 110723998/0300. Jako variabilní symbol uveďte číslo VS, které naleznete na svém profilu po přihlášení do webového rozhraní ISKaM v části "Základní údaje". Platba bude připsána do 2-3 dnů
- Platební bránou GoPay ve webovém rozhraní ISKaMu. Klikněte na "Nabít a uhradit pohledávky" a dál pokračujte podle pokynů. Platba bude na váš účet připsána ihned.
- Přímým vkladem na pobočce ČSOB, a.s., divize Poštovní spořitelna na účet 110723998/0300. Jako variabilní symbol opět uveďte číslo VS, které naleznete na svém profilu po přihlášení do webového rozhraní ISKaM v části "Základní údaje".
Viz ceníky ubytování a služeb: www.kam.vutbr.cz/?p=ceny